30 września 2023

Blog i Wattpad

Witajcie zbłąkane duszyczki, postanowiłam, że wracam na bloga, nawet jeśli nikt nie będzie tego czytać, bo sprawia mi to po prostu radość. Pozostanę również na wattpad - KLIK:) .

Dzięki pomocy przyjaciół  oraz mojej własnej w zakresie pogłębiania wiedzy na różne tematy, doszłam do ostatecznej wersji mojej książki, którą już wiem jak chcę prowadzić i mam szczegółowo wytyczoną ścieżkę. Nareszcie!

Jeśli zauważycie jakiekolwiek błędy napiszcie proszę. Wciąż studiuję poradniki na temat poprawnego pisania, ale błędów nie da rady uniknąć heh. A z pewnością znajdą się tacy, którzy wiedzą więcej ode mnie i będę wdzięczna za najdrobniejszą uwagę i radę :)

Także raz na dwa tygodnie bądź raz na miesiąc będę wstawiać rozdziały. Jjeszcze nie wiem, czy będę dzielić je na części, bo niektóre wyszły naprawdę długie, czy wstawiać całe na raz, jeden na miesiąc. Na pewno jednak coś będę tutaj publikować :))

(:  pozostaje mi jedynie zaprosić na podróż do mojego świata  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz